Nx é Best Of Joomla
Foros NX
Benvido/a, Convidado
Por favor Iniciar sesión ou Rexistrarse.    Esqueceches o contrasinal?
Re: Canción del día (0 vendo) 
Ir abaixo Publicar Resposta Preferido:0
TEMA: Re: Canción del día
LAYNEFLO (Usuario)
Xa teño unha leira no foro
Mensaxes: 1074
graphgraph
Usuarios fóra de liña Preme aquí para veres o perfil deste usuario
cancion do dia 2 Anos, 7 Mess ago Karma: 0  
hoxe recomendovos un tema incluido no novo album de Lacuna Coil, un grupo italiano de _meta_l gotico. o tema e cuestion é unha version dun tema de Depeche Mode. 'Enjoy the silence'. Todo un temazo de Depeche do seu album Violetor (1990), e que Lacuna eleva á maxima ategoria cunha versión intensa, cunha atmosfera sobrecoxedora. A min esta cancion ponme a pel de galiña. Imprescindible, as duas versións.
Insire o código aquí   
Atención, aínda que non se amosen os botóns do boardcode e dos risoños, é posible empregalos

Informar ao moderador   Rexistrado Rexistrado  
  Reply Quote
Eicca (Usuario)
Facendo amig@s ;)
Mensaxes: 171
graphgraph
cancion del dia 2 Anos, 7 Mess ago Karma: 0  
El cover a Depeche Mode no me gusto mucho, creo que Lacuna podrían haberlo hecho mucho mejor. Para mi la mejor cancion del Karmacode es Without Fear.
Insire o código aquí   
Atención, aínda que non se amosen os botóns do boardcode e dos risoños, é posible empregalos

Reply Quote
morientes (Usuario)
Detodalavida
Mensaxes: 345
graphgraph
cancion del dia 2 Anos, 7 Mess ago Karma: 0  
Por mi estado de ánimo de hoy: Crimenes perfectos de Andrés Calamaro.
Insire o código aquí   

Reply Quote
bcoersf (Usuario)
Ola, acabo de chegar ;)
Mensaxes: 96
graphgraph
Canción do día 2 Anos, 7 Mess ago Karma: 0  
O meu tema de hoxe é PATIENCE, dos GUNS N' ROSES, porque cando estou cabreada gústame silbar e porque necesito moita paciencia para non acabar mal iste día...
Eu só quería pasar o día tranquila, sen pretensións, coma na canción con esa guitarra acústica que evoca o paisaxe americano de pobo lonxano cos paisanos sentados nun banco vendo o tempo pasar desde a cantina...
En cambio, síntome coma en WELCOME TO THE JUNGLE, porque tou cansa por sáir onte (quen me mandaría....), teño sono, e estou a tope de traballo: mediodía sentada diante do ordenador rematando un informe de planificación financeira para clase de maña. Mentras soa de fondo rock penso na miña PARADISE CITY e respiro fondo porque mañá todo será distinto.... E durmirei, e relaxareime,....
Insire o código aquí   

Reply Quote
LAYNEFLO (Usuario)
Xa teño unha leira no foro
Mensaxes: 1074
graphgraph
pois hoxe tiro para á terra, e a miña canción é Años 80 de Los Piratas. sempre grandes, cantas emocions nos fan sentir coas suas cancions.

esta particularmente é unha da miñas favoritas, unha gran cancion.
Insire o código aquí   

Reply Quote
morientes (Usuario)
Detodalavida
Mensaxes: 345
graphgraph
Pues yo hoy voy a quedarme con una preciosa balada country de The broken family band que se llama "Where the hell is my baby?".
Insire o código aquí   

Reply Quote
Ir arriba Publicar Resposta